ANUNȚ privind organizarea concursului pentru ocuparea funcțiilor vacante

 ANUNȚ

privind organizarea concursului pentru ocuparea funcțiilor vacante

 

Institutul Mamei și Copilului (Chișinău, str. Burebista, 93) anunță concurs pentru ocuparea funcției:

-Şef  Centrul Sănătatea Reproducerii şi Genetica Medicală.

 

Scopul şi sarcinile de bază ale funcţiei vacante de Şef Centrul Sănătatea Reproducerii şi GeneticaMedicală conform fişei de post:

Scopul general al funcției: monitorizarea și exercitarea controlului de rigoare asupra activității Centrului Sănătatea Reproducerii și Genetică Medicală și a tuturor colaboratorilor Centrului.

 

Sarcinile de bază ale funcției:

  • Planificarea, coordonarea, monitorizarea şi exercitarea controlului de rigoare asupra activităţii Centrului, precum şi a tuturor colaboratorilor subordonaţi.
  • Respectarea prevederilor actelor normative în vigoare în corespundere cu care îşi desfăşoară activitatea, disciplina muncii, regimul de muncă, regulile de protecţie şi igienă a muncii.
    • Evaluarea riscurilor asociate obiectivelor atribuțiilor de bază ale Centrului;
    • Ținerea și actualizarea registrului riscurilor;
  • Informarea persoanelor către care raportează despre încălcările de disciplină şi de regulament, prevenirea conflictelor în colectiv şi aplanarea lor în măsura competenţei sale.

 

Responsabilităţi:

  • Exercitarea atribuțiilor de serviciu în strictă conformitate cu regulamentul intern al instituției și Centrului.
  • Răspundere de managementul performanțelor și riscurilor subdiviziunii conform ordinelor în vigoare.
  • Păstrarea secretului cu privire la datele și informațiile la care salariatul are acces în exercitarea funcției.
  • Păstrarea datelor cu caracter personal conform cadrului legal național.
  • Respectarea cadrului legal privind evaluarea integrității profesionale.
  • Respectarea normelor eticii și deontologiei profesionale.
  • Răspundere materială pentru prejudicierea instituției sub orice formă.
  • Raportarea lunară, trimestrială și anuală a activității centrului.
  • Asigurarea organizării și coordonării procesului diagnostic-curativ în Centru conform standardelor, normativelor și a instrucțiunilor aprobate de Ministerul Sănătății, Muncii şi Protecţiei Sociale.
  • Asigurarea organizării prestării serviciilor medicale în volumul și de calitatea prevăzută în protocoalele și ghidurile de tratament, standardele medicale, aprobate de Ministerul Sănătății.
  • Asigurarea dirijării fluxului de pacienți pentru a asigura accesul populației la serviciile specializate de ambulator și staționar.
  • Asigurarea monitorizării indicatorilor de activitate a subdiviziunilor curative, serviciilor și întreprinderea măsurilor concrete pentru ameliorarea acestora.
  • Evaluarea și asigurarea calității asistenței medicale prestate și participarea la asigurarea procesului de acreditare, la apărarea drepturilor pacienților și lucrătorilor medicali.
  • Asigurarea implementării în practică a realizărilor științei medicale, inclusiv metodelor noi de diagnostic, profilaxie și tratament, bazate pe tehnologii avansate.
  • Organizarea conferințelor, seminarelor în probleme actuale ale medicinii.
  • Prezentarea subiectelor pentru discuții în ședințele Consiliului Medical al instituției.
  • Responsabil de evaluarea și diminuarea riscurilor de corupție din subdiviziunile subordonate.
  • Asigurarea respectării prevederilor codului Deontologic al lucrătorului medical din subdiviziunile subordonate.
  • Organizarea și efectuarea controlului intern privind respectarea prevederilor actelor normative în vigoare în procesul desfășurării activităților stabilite.
  • Organizarea și efectuarea controlului privind respectarea disciplinei de muncă.

 

Împuternicirile:

  • Înaintează administrației propuneri privind desfășurarea activității instituției, precum și propuneri de stimulare/sancționare a personalului subordonat.
  • Înaintează administrației propuneri de îmbunătățire a activității serviciilor din subordine și prestării serviciilor medicale.
    • Înaintează propuneri Directorului IMSP IMC la selectarea personalului medical, de organizare și funcționare a CSRGM.
    • Coordonează, controlează și răspunde de activitatea șefilor de secții și asistenților superiori și deleagă sarcini acestora.
    • Monitorizează calitatea activității personalului CSRGM și intervine cu propuneri de îmbunătățire a acesteia.
    • Stabilește, pentru personalul din subordine, împreună cu șefii subdiviziunilor, necesitățile de perfecționare medicală continuă.
  • Participă, cu acodul Directorului IMSP IMC, la seminare, conferințe, cicluri de lecții ce țin de domeniul activității.
    • Dă aviz la cererile și demersurile personalului CSRGM.
    • Vizează graficele de lucru și tabelele de pontaj a personalului CSRGM, comenzile către farmacie și depozitele IMSP IMC.
    • Dă indicații personalului centrului și verifică executarea lor.
    • Cere explicații colaboratorilor în cazul depistării încălcării disciplinei de muncă, regimului sanitar-epidemiologic, principiilor deontologiei.

 

Cerințele postului:

  • cetățean al RM;
  • studii superioare medicale de specialitatea corespunzătoare profilului;
  • deţinerea gradului ştiinţific de doctor sau doctor habilitat în ştiinţe medicale;
  • cunoaşterea limbii române scris şi vorbit;
  • vechime în muncă nu mai puţin de 10 ani în domeniul postului înaintat sau

alt domeniu apropiat;

  • instruire în domeniul managementului în sănătate publică;
  • cunoștințe a cadrului normativ din domeniul ocrotirii sănătății, muncii,

managementului, arta comunicării;

  • participarea în proiecte naţionale şi internaţionale în domeniul sănătăţii reproductive/genetica medicală;
  • experienţa clinică în serviciile de sănătate a reproducerii şi genetica medicală;
  • lipsa sancțiunilor disciplinare și administrative;
  • nu are antecedente penale nestinse;
  • are capacitatea deplină de exerciţiu;
  • reputație profesională ireproșabilă;
  • are o stare de sănătate corespunzătoare postului pe care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
  • nu a atins vîrsta necesară obţinerii dreptului la pensie pentru limita de vîrstă.

 

 

 

La inscrierea pentru concurs, candidații vor depune un dosar care include următoarele acte:

  • cerere pentru participare la concurs cu menţionarea postului solicitat conform modelului anexat;
  • copia buletinului de identitate;
  • copia certificatului de căsătorie sau copiile documentelor care atestă schimbarea numelui;
  • copiile diplomelor de studii universitare şi postuniversitare;
  • actele care atestă vechimea în muncă a candidatului;
  • copiile atestatelor ce confirmă gradul/titlul ştiinţific (pentru titulari);
  • copia certificatelor de formare profesională continuă, inclusiv peste hotare(pentru titulari);
  • adeverinţa medicală care atestă starea de sănătate corespunzătoare;
  • declaraţia pe propria răspundere privind lipsa sancţiunilor disciplinare în ultimul an de activitate;
  • cazier judiciar;
  • cazier privind integritatea profesională;
  • referință sau scrisoare de recomandare de la ultimul loc de muncă în posturi identice sau similare postului aplicat;
  • CV (modelul Europass);
  • 2 poze 3×4.

 

 

Copiile actelor se prezintă concomitent cu documentele originale pentru a confirma veridicitatea lor, fiind autentifcate la serviciul resurse umane a instituției.

Dosarele pot fi depuse la serviciul resurse umane a Institutului Mamei și Copilului, blocul Maternității, et.4 – pînă la data de 18.12.2020  inclusiv, între orele 8.00-17.00, cu excepția zilelor de sîmbătă și duminică.

Persoana responsabilă de recepționarea dosarelor și furnizarea informațiilor suplimentare referitor la organizarea concursului – dna Cojan Natalia, șef serviciu resurse umane, tel.022523611, e-mail:

resurseimc@gmail.com

 

 

 

 

 

Domnului Sergiu Gladun

                                              Director   al IMSP Institutul Mamei și Copilului

 

 

Cerere

 

 

Subsemnatul (a)___________________________________________________

solicit să fiu admis pentru participare la concurs pentru funcția vacantă de ________________________________________________________________.

 

Cu prevederile Regulamentului    privind angajarea prin concurs a personalului medical din sistemul sănătății  și  Metodologiei  de evaluare a candidaţilor pentru ocuparea funcţiilor deşef Departament, şef de subdiviziunbe al IMSP Institutului Mamei și Copilului sunt cunoscut.

 

 

Conținutul dosarului anexat:

1.___________________________________________________

2.___________________________________________________

3.___________________________________________________

4.___________________________________________________

5.___________________________________________________

6.___________________________________________________

7.___________________________________________________

8.___________________________________________________

9.___________________________________________________

10.__________________________________________________

 

Contacte:

 

Adresa de domiciliu:

telefon mobil:

e-mail: 

 

Prin prezenta, îmi exprim consimţămîntul privind prelucrarea datelor mele cu caracter personal de către membrii Comisiei de concurs.

 

 

__________________                                                      ___________________

     data                                                                                  semnătura

 

 Copyright © 2024. IMSP Institutul Mamei și Copilului. Toate drepturile sunt rezervate.